Ομάδα νέων καταναλωτών

4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης

Διαφημίσεις

Marketing

 

Νέα προϊόντα της βιομηχανίας τροφίμων

 

Οι αλυσίδες καταστημάτων fast food

 ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

 

 Οι διαφημίσεις δεν πρέπει μόνο να πληροφορούν αλλά και να ελκύουν. Να συμβάλλουν όχι μόνο στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας, αλλά και να ομορφαίνουν τη ζωή μας. Πρέπει να βασίζονται σε έξυπνες ιδέες (όχι κοινότυπες).

Το νέο πρόσωπο των διαφημιστικών εταιριών

Οι διαφημιστικές εταιρίες προσφέρουν πλέον ολοκληρωμένες λύσεις διαφήμισης χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα.

Παραδοσιακοί τρόποι διαφήμισης

  • Έντυπος τύπος (ημερήσιος, περιοδικός, τοπικός)
  • Μέσα μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο)
  • Υπαίθριες διαφημίσεις - Διαφημίσεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς

Νέοι τρόποι διαφήμισης (μέσω Internet)

  • Διαφήμιση των προϊόντων της εταιρίας μέσα από τις ηλεκτρονικές της σελίδες (η κατασκευή της ιστοσελίδας (site) μπορεί να γίνει απ' τη διαφημιστική εταιρία)
  • Διαφήμιση του site της εταιρίας σε μία εφημερίδα ή περιοδικό (σε κάποιο σημείο να αναγράφεται η διεύθυνση του site).
  • Διαφήμιση του site της εταιρίας μέσα σε άλλα μεγάλα sites του Internet, τα οποία επισκέπτονται καθημερινά χιλιάδες χρήστες.

Έρευνα των εταιριών Hotwired και Millward International, το Δεκέμβριο του 1996, έδειξε ότι μια διαφήμιση μέσω Internet, αυξάνει την πιθανότητα αγοράς ενός προϊόντος κατά 7% έως 54%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Internet είναι το ίδιο αποτελεσματικό όπως και το έντυπο και πιο αποτελεσματικό απ' την τηλεόραση.